INFORMATII UTILE
• Anunturi

• Formulare tipizate

• Inscrieri / transferari

• Admitere clasa a V - a cu predare intensiva a Lb.Engleze

• Examene de diferenta pentru clasele intensive

INFORMATII UTILE



















Descarca FISA DE EVALUARE în vederea acordării burselor de merit, de performanță, a excursiilor și taberelor școlare


Activitate solutionare petitii










Stimați părinți, dragi elevi

FESTIVITATEA DE ÎNCHEIERE A ANULUI ȘCOLAR 2014 – 2015 va avea loc

vineri, 19.06.2015, orele 1100 , în corpul B – sala de sport.






Descarca Cererea














Stimati parinti, dragi elevi,

Anul acesta vom sărbatori Ziua Copilului la cel mai înalt nivel.

Suntem onoraţi de invitaţia primită şi vom participa la acest frumos eveniment 

cu un grup de 20 de elevi insoţiţi de 4 profesori.

Vor fi frumos îmbracaţi, vor purta insigna şcolii şi ne vor reprezenta

pe toţi cei ramaşi acasă.

LA MULŢI ANI FERICIŢI, DRAGI COPII!

VOI SUNTEŢI ADEVARATA NOASTĂ FERICIRE ŞI SENSUL NOSTRU DE A TRAI!


Iuliana Soare si intreaga echipa educationala









"Acesta este un spectacol caritabil la care vor participa si talentatele noastre dansatoare din Ansamblul "Clopoteii" alaturi de copiii premiati la emisiunea NEXT STAR. Locurile sunt limitate iar scolii noastre i-au revenit doar 50 de bilete la pretul de 25 de lei asa ca vor fi impartite echitabil, cate 2 bilete pe clasa. Va asteptam luni, 26 ianuarie 2015, sa ridicati biletele.

Le uram mult succes copiilor si felicitari organizatorilor!"


ANUNŢ
În atenţia părinţilor elevilor din clasele pregătitoare şi clasele I


• Festivitatea de deschidere a noului an şcolar va avea loc luni, 15.09.2014, orele 9.00
• Uniforma şcolară pentru aceste clase respectă modelul clasic existent în comerţ şi este obligatorie.
• Manualele şcolare vor fi primite gratuit.
• Nu este necesară achiziţionarea rechizitelor şcolare şi a materialelor auxiliare înainte de prima şedinţă cu părinţii care va avea loc în prima zi de şcoală.
• Având în vedere că serviciile specifice programului „Scoala dupa scoala”
( "After school") sunt autofinanţate, părinţii au obligaţia să anunţe în scris,
până pe 12. 09. 2014, dacă elevii nu vor rămâne un număr de zile la programul prelungit, cu precizarea clară a perioadei. Cerereile se depun la secretariat dar pot fi transmise si pe fax ( 021. 317. 99. 16 ) sau pe e-mail (sfintiivoievozi@yahoo.com) dacă acestea conţin informaţii clare ( numele elevului, al părintelui, adresa, clasa, perioada ).
• In cazul în care numerele de telefon ale părinţilor elevilor s-au modificat faţă de cele comunicate prin documentele de înscriere, vă rugăm să ni le transmiteţi pentru facilitarea comunicării din perioada următoare.

Vă mulţumim!

DIRECTOR,
Prof. IULIANA SOARE


Stimați părinți, Dragi elevi,

A apărut Ordinul Ministrului educației naționale 3334 / 24.04.2014 privind organizarea și desfășurarea Evaluărilor Naționale la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a în anul școlar 2013 – 2014. Pentru detalii vă rugăm consultați link-ul de mai jos.

Ordinul Ministrului educației naționale 3334 / 24.04.2014


Luni, 31 martie, ora 21.00, la Radio Romania3net "Florian Pittis", doamna directoare Iuliana Soare si doamna Rocsana Simoiu, presedinta Asociatiei "Parintii Aproape" a Scolii Nr. 1 "Sfintii Voievozi", impreuna cu elevii Ana Sburlan, Ana Simoiu, Stefan Nita si Catalin Rotaru au participat la emisiunea "Microfonul deschis", moderata de doamna Madalina Ion. 

Emisiunea s-a transmis live la www.radio3net.ro.


Festivalul national de teatru pentru elevi "George Constantin"

Concursul National "Alege este dreptul tau!"

Proiectul "Arta Contra Drog" - Piesa de teatru "Mincinosul" - 28 februarie 2015, ora 19:30 - Palatul National al Copiilor



          AN ŞCOLAR 2013 -2014.   SEMESTRUL al II-lea 

          ANUNŢ 

 

  • DOSARELE DE BURSE SE DEPUN ÎN PRIMELE 10 ZILE DIN FIECARE SEMESTRU ŞCOLAR, LA SECRETARIATUL UNITĂŢII.
  • În perioada 10 – 20. 02. 2014, programul de primire a dosarelor / documentelor de reactualizare a burselor şcolare este următorul:
  • Luni – miercuri : orele 14. 30  - 16.30
  • Marţi / joi 8.00 – 9.30
  • Vineri : 11, 00 – 15,00.
  •  BURSA SOCIALĂ se acordă elevilor din învăţământul primar şi gimnazial care provin din familii al căror venit mediu lunar pe membru de familie, pe ultimele 12 luni, este cel mult egal cu 50% din salariul minim net pe economie. Documentele care trebuie obligatoriu să fie depuse pentru reactualizare / solicitare  sunt:
  • Adeverinţe din care rezultă venitul net  realizat de mebrii familiei ( salarii, sporuri, premii, indemnizatii de şomaj  ( FEB 2013 – IAN 2014) şi alte drepturi băneşti sau în natură pe ultimele 12 luni. Pentru pensionari se depun copii ale taloanelor de pensie.
  • În cazul nerealizarii de venituri este obligatorie  DECLARAŢIA  NOTARIALĂ   cu precizarea ca in  ultimele 12 luni ( FEBR. 2013 – IAN. 2014 )   nu au realizat venituri.

4.BURSA  DE STUDIU  se  poate acorda elevilor din clasele gimnaziale care provin din familii cu un
venit net mediu lunar pe membru de familie, in ultimele 3 luni, cel mult egal cu salariu minim pe economie. Documentele care trebuie obligatoriu să fie depuse pentru reactualizare / solicitare sunt:

  • Adeverinţe din care rezultă venitul net  realizat de mebrii familiei ( salarii, sporuri, premii, indemnizatii de şomaj  ( FEB 2013 – IAN 2014) şi alte drepturi băneşti sau în natură pe ultimele 3 luni (NOV. 2013 – IAN. 2014 ).
  • În cazul nerealizarii de venituri este obligatorie  DECLARAŢIA  NOTARIALĂ   cu precizarea că în  ultimele 3 luni ( NOV. 2013 – IAN. 2014 )   nu au realizat venituri.
  • În situaţia în care se solicită acordarea bursei începând cu semestrul al II-lea, se va depune dosar complet care va conţine toate documentele prevăzute de cererea tip.
  • Pentru BURSA DE MERIT şi BURSA DE PERFORMANŢĂ se reactualizează sau se depun documentele care atestă rezultatele şcolare şi extraşcolare din semestrul I, conform Metodologiei.

Atenţie !

  • Salariul minim net pe economie în perioada ianuarie – decembrie 2013 a fost de 601 lei.
  • Salariul minim net pe economie de la 01.01.2014 este de 636 lei.
  • Salariul minim pe economie în perioada ianuarie – decembrie 2013 a fost de 800 lei.
  • Salariul minim pe economie de la 01.01.2014  este de 850 lei.
  • Bursele de studiu, de merit şi de performanţă se pot acorda în limita fondurilor bugetare şi în baza Hotărârii Consiliului local al sectorului 1.

 

             DIRECTOR,                                 COMISIA DE BURSE,

          IULIANA SOARE




Orar profesori an scolar 2014 din 06/01/2014

Orar clase an scolar 2014 din 06/01/2014



   Multumim domnului inspector Pacearca si tuturor celor care ne apreciaza!

   Ne vom stradui, cu totii, sa aducem in atentia tuturor ca scoala trebuie respectata, iar scoala nu exista fara adevaratii ei dascali.
   Haideti sa aducem in atentia tuturor acel NORMAL din fiecare scoala despre care nu vorbeste nimeni.
   Suntem profund indurerati de cum este privita scoala dar sunt mandra ca majoritatea dascalilor isi pot privi in ochi parintii si copiii, cu demnitate, responsabilitate, dragoste si respect. Pentru noi scoala nu a fost niciodata un refugiu ci locul in care am avut posibilitatea sa ne exercitam aceasta nobila profesie, sa fim creativi si adevarati modelatori de suflete, minti si caractere.
   Ma inclin cu respect in fata tuturor celor care niciodata, indiferent de cat si cum ne-a apreciat societatea, nu au coborat stacheta demnitatii, profesionalismului si, mai ales, a dragostei fata de semeni.

   Cu dragoste si respect,
   Iuliana Soare






Nr. 3985 / 22.10.2013
                                                                STIMAŢI PĂRINŢI , DRAGI ELEVI,

Astazi, 22 octombrie 2013, conducerea scolii a incheiat Acordurile de parteneriat cu reprezentantii Clubului Sportiv Municipal Bucureşti pentru derularea proiectului ,,Centre de copii şi juniori - punti de lansare spre marea performanţă” în colaborare cu Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Tineretului şi Sportului şi Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti şi sustinut  financiar  de  Consiliului General al Municipiului Bucuresti.

Sub deviza ,, Sănătos şi campion! “  proiectul se adreseaza elevilor din invatamantul primar (cu prioritate cei  inscrisi in programul “Scoala dupa scoala” – After school) , iar jocurile sportive sunt ŞAH si HANDBAL.

Pentru fiecare sport se constituie cate 2 grupe, astfel incat pentru şah sunt alocate 40 locuri, iar pentru handbal  34 de locuri.

Antrenamentele vor fi programate la sala de sport a scolii (pentru handbal) si in corpul C – Centrul educational (pentru sah),  intre orele 14.00 – 17.00. Graficul antrenamentelor se va comunica dupa constituirea grupelor .

Dosarele de inscriere se depun la secretariatul Asociatiei “Parintii Aproape”, doamnei Alina Mihaela Nita, pana la data de 29 octombrie 2013 si  trebuie sa contina urmatoarele :

  • Fişa de inscriere completata de parinti si  avizata de consiliul profesorilor clasei prin care se face dovada ca elevul nu a avut abateri comportamentale;
  • Certificatul de nastere (copie);
  • Declaratia pe propria raspundere a parintilor din care rezultă ca starea de sanatate a copiilor permite desfasurarea activitatilor sportive care necesita efort fizic. Aceasta declaratie este valabila maximum 30 de zile sau numai pentru antrenamentele de baza. Pentru selectarea in echipa reprezentativa care va participa la competitii elevul trebuie sa depuna la dosar certificatul medical eliberat de Policlinica Vitan ambulatoriu pentru sportivi , care sa contina precizarea “apt pentru practicarea jocului sportiv – handbal”.

Monitorizarea activitatii elevilor inscrisi in proiect se va face de catre profesorii antrenori, pedagogii scolari, invatatorii si profesorii clasei si de catre personalul administrativ.

Evidenţierea participarii elevilor se va face pe baza legitimatiilor vizate lunar.

Avand in vedere ca inscrierea elevilor in proiect este gratuita, conducerea scolii isi rezerva dreptul , conform regulamentului şcolar, de a restrictiona participarea acelor elevi care comit abateri disciplinare si inregistreaza absente nemotivate de la scoala, de la antrenamente si de la competitii.

Va asteptam sa va inscrieti si va uram succes!

DIRECTOR,
IULIANA  SOARE

DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE

FISA DE INSCRIERE




Programul activitatilor cu suport educational si consiliere pentru parinti/elevi

Orarul claselor V-VIII - an scolar 2012-2013

ORARUL ŞCOLII an scolar 2012-2013

Manualele scolare valabile

Structura anului scolar 2012 - 2013

Programul "Sa stii mai mult, sa fii mai bun!"

Lista posturilor vacante / rezervate pentru anul scolar 2012 -2013

AVIZIER

INFORMATII UTILE PENTRU INSCRIEREA ELEVILOR IN CLASA PREGATITOARE SI
IN CLASA I

Untitled Document
copyright © 2015 www.miv-computer.ro